Lamborghini Aventador I Lift 6.5 AMT (740 KM) S roadster

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Lamborghini Aventador I Lift 6.5 AMT (740 KM) S roadster

    Lamborghini Aventador w wersji I Lift 6.5 AMT (740 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2016 do 2018 roku. Model ten otrzymał dwunastocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 6498 cm³ (6.5L) osiągający maksymalną moc 740 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 690 Nm. Współpracuje on z półautomatyczną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 3.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 350 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 16.9 l/100km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4797 mm, jest szerokie na 2030 mm, a wysokość jego jest równa 1136 mm. Rozstaw osi na poziomie 2700 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Lamborghini
    Model: Aventador
    Generacja: I Lift
    Seria: S roadster
    Modyfikacja: 6.5 AMT (740 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 2016 - 2018
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4797 [mm]
    Szerokość: 2030 [mm]
    Wysokość: 1136 [mm]
    Rozstaw osi: 2700 [mm]
    Masa własna: 1625 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 6498 [cm³]
    Moc silnika: 544 [kW] | 740 [KM]
    Maksymalne obroty: do 8 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 690 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 12
    Średnica cylindra: 95.0 [mm]
    Skok tłoka: 76.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 5 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Półautomatyczna skrzynia biegów AMT
    Liczba biegów: 7
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 26.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 16.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 11.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 3.0 [s]
    Norma ekologiczna EURO: EURO VI
    Prędkość maksymalna: 350 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Kompozytowe, wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Kompozytowe, wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Podwójne wahacze

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT11704] korzystająć z tej wiadomości na PW.