Peugeot 405 I 1.9 AT (110 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 405 I 1.9 AT (110 KM) kombi

    Peugeot 405 w wersji I 1.9 AT (110 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1987 do 1996 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1905 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 110 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 158 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 175 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 778 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4399 mm, jest szerokie na 1709 mm, a wysokość jego jest równa 1440 mm. Rozstaw osi na poziomie 2670 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 405
    Generacja: I
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 1.9 AT (110 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1987 - 1996
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4399 [mm]
    Szerokość: 1709 [mm]
    Wysokość: 1440 [mm]
    Rozstaw osi: 2670 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1450 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1440 [mm]
    Masa własna: 1080 [kg]
    Prześwit: 114 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 813 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 813 [litr]
    Masa całkowita: 1580 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1905 [cm³]
    Moc silnika: 81 [kW] | 110 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 158 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk jednopunktowy – jeden wtryskiwacz umieszczony w kolektorze dostarcza paliwo dla wszystkich cylindrów
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.0 [s]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 175 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Wahacze poprzeczne
    Zawieszenie tylne: Na poprzecznych dźwignię

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT12104] korzystająć z tej wiadomości na PW.