Peugeot 2008 I 1.6 VTi MT (115 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 2008 I 1.6 VTi MT (115 KM) Crossover

    Ocena: 0.0/5
    Peugeot 2008 w wersji I 1.6 VTi MT (115 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2013 do 2017 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1598 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 115 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 160 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 196 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 847 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4159 mm, jest szerokie na 1739 mm, a wysokość jego jest równa 1556 mm. Rozstaw osi na poziomie 2538 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 2008
    Generacja: I
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 1.6 VTi MT (115 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2013 - 2017
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4159 [mm]
    Szerokość: 1739 [mm]
    Wysokość: 1556 [mm]
    Rozstaw osi: 2538 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1477 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1488 [mm]
    Wysokość załadunkowa: 600 [mm]
    Masa własna: 1080 [kg]
    Prześwit: 165 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1172 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 350 [litr]
    Ładowność: 564 [kg]
    Masa całkowita: 1644 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2939 [kg]
    Średnica zawracania: 11.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1598 [cm³]
    Moc silnika: 85 [kW] | 115 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 160 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 77.0 [mm]
    Skok tłoka: 85.8 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 250 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.5 [s]
    Zasięg: od 650 do 1 040 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 196 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Belka skrętna, Amortyzatory, Kolumny MacPhersona
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT12550] korzystająć z tej wiadomości na PW.