Audi TT 8J 3.2 quattro S tronic (250 KM) Coupe 2-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Audi TT w wersji 8J 3.2 quattro S tronic (250 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 2006 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3189 cm³ (3.2L) osiągający maksymalną moc 250 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5.7 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 250 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 638 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4178 mm, jest szerokie na 1842 mm, a wysokość jego jest równa 1352 mm. Rozstaw osi na poziomie 2468 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Audi
    Model
    TT
    Generacja
    8J
    Seria
    Coupe 2-drzwi
    Modyfikacja
    3.2 quattro S tronic (250 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Coupe
    Lata produkcji
    2006 - 2010
    Liczba miejsc
    4
    Wymiary i masa
    Długość
    4178 [mm]
    Szerokość
    1842 [mm]
    Wysokość
    1352 [mm]
    Rozstaw osi
    2468 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1572 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1558 [mm]
    Masa własna
    1435 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    700 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    290 [litr]
    Masa całkowita
    1855 [kg]
    Średnica zawracania
    10.96 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    3189 [cm³]
    Moc silnika
    184 [kW] | 250 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 6 300 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    320 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    84.0 [mm]
    Skok tłoka
    95.9 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    od 2 800 do 3 200 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb98 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna S-tronic DSG (dwusprzęgłowa)
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Quattro
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    12.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    9.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    7.30 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    5.7 [s]
    Zasięg
    od 470 do 820 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa
    60 [litr]
    Prędkość maksymalna
    250 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie
    Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Sprężyny śrubowe
     

    Ocena: 4.2/5 (5 głosów)

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT12583] korzystająć z tej wiadomości na PW.