Opel Astra H 2.0 Turbo MT (170 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Astra w wersji H 2.0 Turbo MT (170 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2004 do 2007 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1998 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 250 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.7 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 217 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 52 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 578 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4249 mm, jest szerokie na 1753 mm, a wysokość jego jest równa 1460 mm. Rozstaw osi na poziomie 2614 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Opel
    Model
    Astra
    Generacja
    H
    Seria
    Hatchback
    Modyfikacja
    2.0 Turbo MT (170 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Hatchback
    Lata produkcji
    2004 - 2007
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4249 [mm]
    Szerokość
    1753 [mm]
    Wysokość
    1460 [mm]
    Rozstaw osi
    2614 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1488 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1488 [mm]
    Maksymalne obciążenie osi przód/tył
    870/860 [kg]
    Masa własna
    1230 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1295 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    380 [litr]
    Ładowność
    475 [kg]
    Masa całkowita
    1705 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    3205 [kg]
    Średnica zawracania
    11.50 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1998 [cm³]
    Moc silnika
    125 [kW] | 170 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 5 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    250 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    86.0 [mm]
    Skok tłoka
    86.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    od 1 950 do 4 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    12.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    9.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    6.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    8.7 [s]
    Zasięg
    od 410 do 760 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa
    52 [litr]
    Prędkość maksymalna
    217 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Pół-niezależne, Kolumny MacPhersona
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT12746] korzystająć z tej wiadomości na PW.