Peugeot 308 T7 Lift 2.0 HDi AT (163 KM) CC cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 308 T7 Lift 2.0 HDi AT (163 KM) CC cabrio

    Peugeot 308 w wersji T7 Lift 2.0 HDi AT (163 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 2011 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 163 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 340 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.7 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 208 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1053 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4440 mm, jest szerokie na 1817 mm, a wysokość jego jest równa 1426 mm. Rozstaw osi na poziomie 2605 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 308
    Generacja: T7 Lift
    Seria: CC cabrio
    Modyfikacja: 2.0 HDi AT (163 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 2011 - 2015
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4440 [mm]
    Szerokość: 1817 [mm]
    Wysokość: 1426 [mm]
    Rozstaw osi: 2605 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1532 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1521 [mm]
    Masa własna: 1690 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 403 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 277 [litr]
    Ładowność: 335 [kg]
    Masa całkowita: 2025 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3525 [kg]
    Średnica zawracania: 10.70 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1997 [cm³]
    Moc silnika: 120 [kW] | 163 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 750 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 340 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.7 [s]
    Zasięg: od 800 do 1 280 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 208 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Drążek skrętny, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT12747] korzystająć z tej wiadomości na PW.