Hummer H1 I 6.6 TD AT (305 KM) SUV

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Hummer H1 I 6.6 TD AT (305 KM) SUV

    Ocena: 0.0/5
    Hummer H1 w wersji I 6.6 TD AT (305 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu suv produkowany w latach od 1992 do 2006 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 6599 cm³ (6.6L) osiągający maksymalną moc 305 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 705 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 14.1 sekundy.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4686 mm, jest szerokie na 2197 mm, a wysokość jego jest równa 1905 mm. Rozstaw osi na poziomie 3302 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Hummer
    Model: H1
    Generacja: I
    Seria: SUV
    Modyfikacja: 6.6 TD AT (305 KM)
    Rodzaj nadwozia: Suv
    Lata produkcji: 1992 - 2006
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4686 [mm]
    Szerokość: 2197 [mm]
    Wysokość: 1905 [mm]
    Rozstaw osi: 3302 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1819 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1819 [mm]
    Masa własna: 3680 [kg]
    Prześwit: 406 [mm]
    Masa całkowita: 4672 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 6599 [cm³]
    Moc silnika: 224 [kW] | 305 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 705 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 8
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 103.0 [mm]
    Skok tłoka: 99.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 14.1 [s]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Kolumny MacPhersona
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT12987] korzystająć z tej wiadomości na PW.