Mitsubishi Lancer VI Lift 2.0 D AT 4WD (88 KM) Liftback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Lancer VI Lift 2.0 D AT 4WD (88 KM) Liftback

    Mitsubishi Lancer w wersji VI Lift 2.0 D AT 4WD (88 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu liftback produkowany w latach od 1990 do 1996 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1998 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 88 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 177 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 15.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 155 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 833 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4270 mm, jest szerokie na 1690 mm, a wysokość jego jest równa 1385 mm. Rozstaw osi na poziomie 2500 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Lancer
    Generacja: VI Lift
    Seria: Liftback
    Modyfikacja: 2.0 D AT 4WD (88 KM)
    Rodzaj nadwozia: Liftback
    Lata produkcji: 1990 - 1996
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4270 [mm]
    Szerokość: 1690 [mm]
    Wysokość: 1385 [mm]
    Rozstaw osi: 2500 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1450 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1460 [mm]
    Masa własna: 1080 [kg]
    Prześwit: 155 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1350 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 320 [litr]
    Ładowność: 440 [kg]
    Masa całkowita: 1520 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2590 [kg]
    Średnica zawracania: 10.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1998 [cm³]
    Moc silnika: 65 [kW] | 88 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 177 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 82.7 [mm]
    Skok tłoka: 93.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: 4WD

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 15.2 [s]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 50 [litr]
    Prędkość maksymalna: 155 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Belka skrętna, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT13007] korzystająć z tej wiadomości na PW.