Mitsubishi Eclipse 2G Lift 2.4 MT (141 KM) Spyder cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Eclipse 2G Lift 2.4 MT (141 KM) Spyder cabrio

    Mitsubishi Eclipse w wersji 2G Lift 2.4 MT (141 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 1997 do 1999 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2351 cm³ (2.4L) osiągający maksymalną moc 141 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 218 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.4 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 220 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 64 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 842 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4395 mm, jest szerokie na 1745 mm, a wysokość jego jest równa 1330 mm. Rozstaw osi na poziomie 2510 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Eclipse
    Generacja: 2G Lift
    Seria: Spyder cabrio
    Modyfikacja: 2.4 MT (141 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 1997 - 1999
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4395 [mm]
    Szerokość: 1745 [mm]
    Wysokość: 1330 [mm]
    Rozstaw osi: 2510 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1515 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1510 [mm]
    Masa własna: 1305 [kg]
    Prześwit: 145 [mm]
    Masa całkowita: 1750 [kg]
    Średnica zawracania: 11.60 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2351 [cm³]
    Moc silnika: 104 [kW] | 141 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 250 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 218 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 86.5 [mm]
    Skok tłoka: 100.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.60 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.4 [s]
    Zasięg: od 580 do 1 100 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 64 [litr]
    Prędkość maksymalna: 220 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Wielowahaczowe
    Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT13011] korzystająć z tej wiadomości na PW.