Toyota Chaser X80 2.0 Twin-turbo AT (210 KM) Hardtop

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Chaser X80 2.0 Twin-turbo AT (210 KM) Hardtop

    Toyota Chaser w wersji X80 2.0 Twin-turbo AT (210 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hardtop produkowany w latach od 1988 do 1992 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1988 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 210 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 275 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Zbiornik paliwa ma pojemność 65 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4690 mm, jest szerokie na 1695 mm, a wysokość jego jest równa 1375 mm. Rozstaw osi na poziomie 2680 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Chaser
    Generacja: X80
    Seria: Hardtop
    Modyfikacja: 2.0 Twin-turbo AT (210 KM)
    Rodzaj nadwozia: hardtop
    Lata produkcji: 1988 - 1992
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4690 [mm]
    Szerokość: 1695 [mm]
    Wysokość: 1375 [mm]
    Rozstaw osi: 2680 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1455 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1455 [mm]
    Masa własna: 1440 [kg]
    Prześwit: 155 [mm]
    Średnica zawracania: 10.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1988 [cm³]
    Moc silnika: 154 [kW] | 210 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 275 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 6
    Rodzaj doładowania: Biturbo
    Średnica cylindra: 75.0 [mm]
    Skok tłoka: 75.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 800 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 65 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Dwóch dźwignię, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT13492] korzystająć z tej wiadomości na PW.