SEAT Exeo I 1.8 T MT (150 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • SEAT Exeo I 1.8 T MT (150 KM) kombi

    SEAT Exeo w wersji I 1.8 T MT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2009 do 2012 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1781 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 220 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 210 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 864 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4666 mm, jest szerokie na 1772 mm, a wysokość jego jest równa 1454 mm. Rozstaw osi na poziomie 2642 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: SEAT
    Model: Exeo
    Generacja: I
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 1.8 T MT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2009 - 2012
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4666 [mm]
    Szerokość: 1772 [mm]
    Wysokość: 1454 [mm]
    Rozstaw osi: 2642 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1522 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1523 [mm]
    Masa własna: 1460 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1354 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 442 [litr]
    Masa całkowita: 2020 [kg]
    Średnica zawracania: 11.20 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1781 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 700 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 220 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 5
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 800 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.30 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.0 [s]
    Zasięg: od 630 do 1 110 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 210 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Wielowahaczowe
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT1362] korzystająć z tej wiadomości na PW.