Toyota Celica VII 1.8 VVTL - i Sport MT (192 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Celica VII 1.8 VVTL - i Sport MT (192 KM) Coupe

    Toyota Celica w wersji VII 1.8 VVTL - i Sport MT (192 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1999 do 2002 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1796 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 192 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 180 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 220 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 655 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4335 mm, jest szerokie na 1735 mm, a wysokość jego jest równa 1315 mm. Rozstaw osi na poziomie 2600 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Celica
    Generacja: VII
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 1.8 VVTL - i Sport MT (192 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1999 - 2002
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4335 [mm]
    Szerokość: 1735 [mm]
    Wysokość: 1315 [mm]
    Rozstaw osi: 2600 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1490 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1480 [mm]
    Masa własna: 1215 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 365 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 365 [litr]
    Masa całkowita: 1565 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1796 [cm³]
    Moc silnika: 141 [kW] | 192 [KM]
    Maksymalne obroty: do 7 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 180 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 82.0 [mm]
    Skok tłoka: 85.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 6 800 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 7.2 [s]
    Zasięg: od 480 do 830 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 220 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Amortyzatory, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT14118] korzystająć z tej wiadomości na PW.