Opel Omega A Lift 2.6 AT (150 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Omega A Lift 2.6 AT (150 KM) Sedan

    Opel Omega w wersji A Lift 2.6 AT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1986 do 1994 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2594 cm³ (2.6L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 220 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.8 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 215 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 714 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4687 mm, jest szerokie na 1772 mm, a wysokość jego jest równa 1445 mm. Rozstaw osi na poziomie 2730 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Opel
    Model: Omega
    Generacja: A Lift
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.6 AT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1986 - 1994
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4687 [mm]
    Szerokość: 1772 [mm]
    Wysokość: 1445 [mm]
    Rozstaw osi: 2730 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1445 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1460 [mm]
    Masa własna: 1415 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 870 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 520 [litr]
    Masa całkowita: 1955 [kg]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2594 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 220 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 88.0 [mm]
    Skok tłoka: 69.8 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 600 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 14.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.8 [s]
    Zasięg: od 480 do 910 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]
    Prędkość maksymalna: 215 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT1442] korzystająć z tej wiadomości na PW.