Fiat 500L I 1.2 MultiJet-II Turbo MT (85 KM) Minivan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Fiat 500L w wersji I 1.2 MultiJet-II Turbo MT (85 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu minivan produkowany w latach od 2012 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1248 cm³ (1.2L) osiągający maksymalną moc 85 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 200 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 14.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 165 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1190 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4147 mm, jest szerokie na 1736 mm, a wysokość jego jest równa 1667 mm. Rozstaw osi na poziomie 2612 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Fiat
    Model
    500L
    Generacja
    I
    Seria
    Minivan
    Modyfikacja
    1.2 MultiJet-II Turbo MT (85 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Minivan
    Lata produkcji
    2012 - 2018
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4147 [mm]
    Szerokość
    1736 [mm]
    Wysokość
    1667 [mm]
    Rozstaw osi
    2612 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1522 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1519 [mm]
    Masa własna
    1315 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1210 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    300 [litr]
    Ładowność
    560 [kg]
    Masa całkowita
    1875 [kg]
    Średnica zawracania
    10.70 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1248 [cm³]
    Moc silnika
    63 [kW] | 85 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 3 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    200 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    69.6 [mm]
    Skok tłoka
    82.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 1 500 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    5.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    4.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    3.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    14.9 [s]
    Zasięg
    od 1 000 do 1 350 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 [litr]
    Prędkość maksymalna
    165 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Pół-niezależne, Belka skrętna
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT14728] korzystająć z tej wiadomości na PW.