Opel Astra K 1.6 BiTurbo CDTi MT (160 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Astra K 1.6 BiTurbo CDTi MT (160 KM) Hatchback

    Opel Astra w wersji K 1.6 BiTurbo CDTi MT (160 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2015 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1598 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 160 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 350 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 218 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 48 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1143 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4370 mm, jest szerokie na 1809 mm, a wysokość jego jest równa 1485 mm. Rozstaw osi na poziomie 2662 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Opel
    Model: Astra
    Generacja: K
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.6 BiTurbo CDTi MT (160 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2015 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4370 [mm]
    Szerokość: 1809 [mm]
    Wysokość: 1485 [mm]
    Rozstaw osi: 2662 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1548 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1565 [mm]
    Masa własna: 1263 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1210 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 370 [litr]
    Masa całkowita: 1790 [kg]
    Średnica zawracania: 11.50 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1598 [cm³]
    Moc silnika: 118 [kW] | 160 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 350 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Biturbo
    Średnica cylindra: 79.7 [mm]
    Skok tłoka: 80.1 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 500 do 2 250 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 5.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 3.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 8.6 [s]
    Zasięg: od 920 do 1 330 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 48 [litr]
    Prędkość maksymalna: 218 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Drążek skrętny, Kolumny MacPhersona, Z efektem kierowania

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT14814] korzystająć z tej wiadomości na PW.