BMW Z3 E36/7 1.9 MT (140 KM) Roadster

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • BMW Z3 E36/7 1.9 MT (140 KM) Roadster

    BMW Z3 w wersji E36/7 1.9 MT (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 1995 do 1999 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1895 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 180 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 205 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 51 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 638 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4025 mm, jest szerokie na 1692 mm, a wysokość jego jest równa 1288 mm. Rozstaw osi na poziomie 2446 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: BMW
    Model: Z3
    Generacja: E36/7
    Seria: Roadster
    Modyfikacja: 1.9 MT (140 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 1995 - 1999
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4025 [mm]
    Szerokość: 1692 [mm]
    Wysokość: 1288 [mm]
    Rozstaw osi: 2446 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1411 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1427 [mm]
    Masa własna: 1275 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 165 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 165 [litr]
    Ładowność: 250 [kg]
    Masa całkowita: 1450 [kg]
    Średnica zawracania: 10.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1895 [cm³]
    Moc silnika: 103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 180 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 85.0 [mm]
    Skok tłoka: 83.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 300 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, PB92, Pb95, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.40 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.5 [s]
    Zasięg: od 450 do 850 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 51 [litr]
    Prędkość maksymalna: 205 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wahacze wzdłużne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT15277] korzystająć z tej wiadomości na PW.