Porsche Boxster 987 Lift 2.9 PDK (255 KM) Roadster 2-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Porsche Boxster 987 Lift 2.9 PDK (255 KM) Roadster 2-drzwi

    Porsche Boxster w wersji 987 Lift 2.9 PDK (255 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu roadster produkowany w latach od 2008 do 2012 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2893 cm³ (2.9L) osiągający maksymalną moc 255 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 290 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 263 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 64 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 703 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4342 mm, jest szerokie na 1801 mm, a wysokość jego jest równa 1292 mm. Rozstaw osi na poziomie 2415 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Porsche
    Model: Boxster
    Generacja: 987 Lift
    Seria: Roadster 2-drzwi
    Modyfikacja: 2.9 PDK (255 KM)
    Rodzaj nadwozia: Roadster
    Lata produkcji: 2008 - 2012
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 4342 [mm]
    Szerokość: 1801 [mm]
    Wysokość: 1292 [mm]
    Rozstaw osi: 2415 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1490 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1534 [mm]
    Masa własna: 1365 [kg]
    Prześwit: 105 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 280 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 280 [litr]
    Masa całkowita: 1670 [kg]
    Średnica zawracania: 11.10 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2893 [cm³]
    Moc silnika: 188 [kW] | 255 [KM]
    Maksymalne obroty: od 6 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 290 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Boxer (silnik o przeciwległych cylindrach)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 89.0 [mm]
    Skok tłoka: 77.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 4 400 do 6 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna PDK (dwusprzęgłowa)
    Liczba biegów: 7
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5.9 [s]
    Zasięg: od 460 do 930 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 64 [litr]
    Prędkość maksymalna: 263 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Zawieszenie pół zależne - tylna belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT1540] korzystająć z tej wiadomości na PW.