Peugeot 309 I Lift 1.9 DI-D MT (64 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 309 I Lift 1.9 DI-D MT (64 KM) Hatchback

    Peugeot 309 w wersji I Lift 1.9 DI-D MT (64 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 1989 do 1993 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1905 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 64 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 118 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 15.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 160 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 965 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4050 mm, jest szerokie na 1630 mm, a wysokość jego jest równa 1380 mm. Rozstaw osi na poziomie 2470 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 309
    Generacja: I Lift
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.9 DI-D MT (64 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 1989 - 1993
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4050 [mm]
    Szerokość: 1630 [mm]
    Wysokość: 1380 [mm]
    Rozstaw osi: 2470 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1405 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1380 [mm]
    Masa własna: 930 [kg]
    Prześwit: 130 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 615 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 295 [litr]
    Masa całkowita: 1350 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1905 [cm³]
    Moc silnika: 47 [kW] | 64 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 118 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtryskiwacz
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 80.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 15.3 [s]
    Zasięg: od 790 do 1 250 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 160 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne: Belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT15861] korzystająć z tej wiadomości na PW.