Daewoo Lacetti Premiere 2.0 VCDi MT (150 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Daewoo Lacetti Premiere 2.0 VCDi MT (150 KM) Sedan

    Daewoo Lacetti w wersji Premiere 2.0 VCDi MT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2008 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1991 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 321 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 210 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 952 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4600 mm, jest szerokie na 1788 mm, a wysokość jego jest równa 1477 mm. Rozstaw osi na poziomie 2685 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Daewoo
    Model: Lacetti
    Generacja: Premiere
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.0 VCDi MT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 2008 - 2010
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4600 [mm]
    Szerokość: 1788 [mm]
    Wysokość: 1477 [mm]
    Rozstaw osi: 2685 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1544 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1558 [mm]
    Masa własna: 1445 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 450 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 450 [litr]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1991 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 321 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 92.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.40 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.2 [s]
    Zasięg: od 810 do 1 360 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 210 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Belka skrętna, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT17573] korzystająć z tej wiadomości na PW.