Ford Tourneo Custom I Lift 2.0 TDCi MT 320 L1 (130 KM) Minivan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Tourneo Custom I Lift 2.0 TDCi MT 320 L1 (130 KM) Minivan

    Ford Tourneo Custom w wersji I Lift 2.0 TDCi MT 320 L1 (130 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu minivan produkowany w latach od 2017 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1995 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 130 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 385 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 165 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.3 l/100km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy osiem miejsc dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 9 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4972 mm, jest szerokie na 1986 mm, a wysokość jego jest równa 1972 mm. Rozstaw osi na poziomie 2933 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Tourneo Custom
    Generacja: I Lift
    Seria: Minivan
    Modyfikacja: 2.0 TDCi MT 320 L1 (130 KM)
    Rodzaj nadwozia: Minivan
    Lata produkcji: 2017 - 2018
    Liczba miejsc: 9

    Wymiary i masa

    Długość: 4972 [mm]
    Szerokość: 1986 [mm]
    Wysokość: 1972 [mm]
    Rozstaw osi: 2933 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1736 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1720 [mm]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1995 [cm³]
    Moc silnika: 96 [kW] | 130 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 385 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 500 do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.80 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO VI
    Prędkość maksymalna: 165 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Resor

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT18489] korzystająć z tej wiadomości na PW.