Peugeot 308 T7 Lift 1.6 HDi MT (115 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 308 w wersji T7 Lift 1.6 HDi MT (115 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2011 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1560 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 115 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 285 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 185 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1364 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4500 mm, jest szerokie na 1815 mm, a wysokość jego jest równa 1555 mm. Rozstaw osi na poziomie 2708 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Peugeot
    Model
    308
    Generacja
    T7 Lift
    Seria
    kombi
    Modyfikacja
    1.6 HDi MT (115 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Kombi
    Lata produkcji
    2011 - 2015
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4500 [mm]
    Szerokość
    1815 [mm]
    Wysokość
    1555 [mm]
    Rozstaw osi
    2708 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1526 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1521 [mm]
    Masa własna
    1382 [kg]
    Prześwit
    160 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1736 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    508 [litr]
    Ładowność
    588 [kg]
    Masa całkowita
    1970 [kg]
    Średnica zawracania
    10.90 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1560 [cm³]
    Moc silnika
    85 [kW] | 115 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 3 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    285 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    75.0 [mm]
    Skok tłoka
    88.3 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 1 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    5.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    4.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    4.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    11.9 [s]
    Zasięg
    od 1 180 do 1 500 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    60 [litr]
    Prędkość maksymalna
    185 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Pół-niezależne, Drążek skrętny, Kolumny MacPhersona
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT19131] korzystająć z tej wiadomości na PW.