Nissan Juke YF15 3.8 AMT (485 KM) R crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Nissan Juke w wersji YF15 3.8 AMT (485 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2010 do 2018 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3799 cm³ (3.8L) osiągający maksymalną moc 485 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 588 Nm. Współpracuje on z półautomatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 3.7 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 257 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 12.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 46 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 368 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4135 mm, jest szerokie na 1910 mm, a wysokość jego jest równa 1575 mm. Rozstaw osi na poziomie 2530 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Nissan
    Model
    Juke
    Generacja
    YF15
    Seria
    R crossover
    Modyfikacja
    3.8 AMT (485 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Crossover
    Lata produkcji
    2010 - 2018
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4135 [mm]
    Szerokość
    1910 [mm]
    Wysokość
    1575 [mm]
    Rozstaw osi
    2530 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1586 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1598 [mm]
    Masa własna
    1806 [kg]
    Prześwit
    115 [mm]
    Średnica zawracania
    10.70 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    3799 [cm³]
    Moc silnika
    357 [kW] | 485 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 6 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    588 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów
    6
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 5 200 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb98 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Półautomatyczna skrzynia biegów AMT
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    4x4
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    18.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    12.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    9.20 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    3.7 [s]
    Zasięg
    od 250 do 500 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa
    46 [litr]
    Prędkość maksymalna
    257 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT19282] korzystająć z tej wiadomości na PW.