Fiat Coupe I 2.0 MT (154 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Fiat Coupe w wersji I 2.0 MT (154 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1993 do 2000 roku. Model ten otrzymał pięciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1998 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 154 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 186 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 215 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 63 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 592 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4250 mm, jest szerokie na 1768 mm, a wysokość jego jest równa 1355 mm. Rozstaw osi na poziomie 2540 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Fiat
    Model
    Coupe
    Generacja
    I
    Seria
    Coupe
    Modyfikacja
    2.0 MT (154 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Coupe
    Lata produkcji
    1993 - 2000
    Liczba miejsc
    4
    Wymiary i masa
    Długość
    4250 [mm]
    Szerokość
    1768 [mm]
    Wysokość
    1355 [mm]
    Rozstaw osi
    2540 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1491 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1479 [mm]
    Masa własna
    1270 [kg]
    Prześwit
    150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    295 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    295 [litr]
    Masa całkowita
    1680 [kg]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1998 [cm³]
    Moc silnika
    113 [kW] | 154 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 6 700 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    186 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    5
    Średnica cylindra
    82.0 [mm]
    Skok tłoka
    75.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 3 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    14.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    10.65 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    7.30 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    8.0 [s]
    Zasięg
    od 450 do 860 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO I i po 1996 roku EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa
    63 [litr]
    Prędkość maksymalna
    215 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Sprężyny śrubowe
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT2010] korzystająć z tej wiadomości na PW.