Chery Very I 1.5 MT (109 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Chery Very I 1.5 MT (109 KM) Hatchback

    Ocena: 0.0/5
    Chery Very w wersji I 1.5 MT (109 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2011 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1497 cm³ (1.5L) osiągający maksymalną moc 109 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 140 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 160 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 57 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 792 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4139 mm, jest szerokie na 1686 mm, a wysokość jego jest równa 1492 mm. Rozstaw osi na poziomie 2527 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Chery
    Model: Very
    Generacja: I
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.5 MT (109 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2011 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4139 [mm]
    Szerokość: 1686 [mm]
    Wysokość: 1492 [mm]
    Rozstaw osi: 2527 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1448 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1422 [mm]
    Masa własna: 1275 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1300 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 370 [litr]
    Ładowność: 300 [kg]
    Masa całkowita: 1575 [kg]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1497 [cm³]
    Moc silnika: 80 [kW] | 109 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 140 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 77.4 [mm]
    Skok tłoka: 79.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.80 [l/100km]
    Zasięg: od 740 do 980 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 57 [litr]
    Prędkość maksymalna: 160 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Zależne, Dźwignię, Amortyzatory, Kolumny MacPhersona
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT2023] korzystająć z tej wiadomości na PW.