Toyota Supra Mark III Lift 3.0 Turbo AT Overdrive (235 KM) targa

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Supra Mark III Lift 3.0 Turbo AT Overdrive (235 KM) targa

    Toyota Supra w wersji Mark III Lift 3.0 Turbo AT Overdrive (235 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu targa produkowany w latach od 1988 do 1992 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2954 cm³ (3L) osiągający maksymalną moc 235 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 333 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 603 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4620 mm, jest szerokie na 1745 mm, a wysokość jego jest równa 1301 mm. Rozstaw osi na poziomie 2596 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Supra
    Generacja: Mark III Lift
    Seria: targa
    Modyfikacja: 3.0 Turbo AT Overdrive (235 KM)
    Rodzaj nadwozia: Targa
    Lata produkcji: 1988 - 1992
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4620 [mm]
    Szerokość: 1745 [mm]
    Wysokość: 1301 [mm]
    Rozstaw osi: 2596 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1486 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1486 [mm]
    Masa własna: 1653 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 362 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 311 [litr]
    Średnica zawracania: 10.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2954 [cm³]
    Moc silnika: 173 [kW] | 235 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 333 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 6
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 91.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.60 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 10.20 [l/100km]
    Zasięg: od 540 do 690 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 70 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Amortyzatory, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Podwójne wahacze, Amortyzatory, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT21318] korzystająć z tej wiadomości na PW.