Honda NSX I 3.0 MT (274 KM) targa

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Honda NSX w wersji I 3.0 MT (274 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu targa produkowany w latach od 1992 do 1999 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2977 cm³ (3L) osiągający maksymalną moc 274 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 294 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 270 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 700 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4430 mm, jest szerokie na 1810 mm, a wysokość jego jest równa 1170 mm. Rozstaw osi na poziomie 2530 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Honda
    Model
    NSX
    Generacja
    I
    Seria
    targa
    Modyfikacja
    3.0 MT (274 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Targa
    Lata produkcji
    1992 - 1999
    Liczba miejsc
    2
    Wymiary i masa
    Długość
    4430 [mm]
    Szerokość
    1810 [mm]
    Wysokość
    1170 [mm]
    Rozstaw osi
    2530 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1510 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1530 [mm]
    Masa własna
    1400 [kg]
    Prześwit
    135 [mm]
    Średnica zawracania
    11.60 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    2977 [cm³]
    Moc silnika
    202 [kW] | 274 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 7 300 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    294 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów
    6
    Średnica cylindra
    90.0 [mm]
    Skok tłoka
    78.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 5 400 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Tylny
    Spalanie i osiągi
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    10.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    5.0 [s]
    Norma ekologiczna EURO
    Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa
    70 [litr]
    Prędkość maksymalna
    270 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie
    Podwójne wahacze
    Zawieszenie tylne
    Podwójne wahacze
     

    Ocena: 0.0/5

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include([ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php): Failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT2154] korzystająć z tej wiadomości na PW.