Mitsubishi Pajero II Lift 2.8 TD MT (125 KM) SUV

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mitsubishi Pajero II Lift 2.8 TD MT (125 KM) SUV

    Mitsubishi Pajero w wersji II Lift 2.8 TD MT (125 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu suv produkowany w latach od 1997 do 1999 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2835 cm³ (2.8L) osiągający maksymalną moc 125 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 292 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na cztery koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 16.8 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 155 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 75 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 664 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4145 mm, jest szerokie na 1785 mm, a wysokość jego jest równa 1845 mm. Rozstaw osi na poziomie 2420 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mitsubishi
    Model: Pajero
    Generacja: II Lift
    Seria: SUV
    Modyfikacja: 2.8 TD MT (125 KM)
    Rodzaj nadwozia: Suv
    Lata produkcji: 1997 - 1999
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4145 [mm]
    Szerokość: 1785 [mm]
    Wysokość: 1845 [mm]
    Rozstaw osi: 2420 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1465 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1480 [mm]
    Wymiary przestrzeni ładunkowej (dł. x szer. x wys.): 1070x960x1085 [mm]
    Masa własna: 1830 [kg]
    Prześwit: 215 [mm]
    Masa całkowita: 2510 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 5310 [kg]
    Średnica zawracania: 10.60 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 2835 [cm³]
    Moc silnika: 92 [kW] | 125 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 292 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 95.0 [mm]
    Skok tłoka: 100.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: 4x4

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 14.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 11.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 9.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 16.8 [s]
    Zasięg: od 530 do 780 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II
    Pojemność zbiornika paliwa: 75 [litr]
    Prędkość maksymalna: 155 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Drążek skrętny, Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Nie rzeźbione przednia, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT21994] korzystająć z tej wiadomości na PW.