Toyota Celica IV 2.0 GT-S MT (150 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Celica IV 2.0 GT-S MT (150 KM) Coupe

    Toyota Celica w wersji IV 2.0 GT-S MT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1985 do 1989 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1998 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 180 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 210 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 619 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4365 mm, jest szerokie na 1710 mm, a wysokość jego jest równa 1296 mm. Rozstaw osi na poziomie 2526 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Celica
    Generacja: IV
    Seria: Coupe
    Modyfikacja: 2.0 GT-S MT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Coupe
    Lata produkcji: 1985 - 1989
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 4365 [mm]
    Szerokość: 1710 [mm]
    Wysokość: 1296 [mm]
    Rozstaw osi: 2526 [mm]
    Masa własna: 1130 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1998 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 180 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 800 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 8.6 [s]
    Zasięg: od 550 do 770 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 210 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT22324] korzystająć z tej wiadomości na PW.