Ford Focus I 1.8 AT TDCi (115 KM) Hatchback 3-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Focus I 1.8 AT TDCi (115 KM) Hatchback 3-drzwi

    Ocena: 0.0/5
    Ford Focus w wersji I 1.8 AT TDCi (115 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 1998 do 2004 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1753 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 115 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 250 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 196 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1019 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4152 mm, jest szerokie na 1698 mm, a wysokość jego jest równa 1430 mm. Rozstaw osi na poziomie 2615 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Focus
    Generacja: I
    Seria: Hatchback 3-drzwi
    Modyfikacja: 1.8 AT TDCi (115 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 1998 - 2004
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4152 [mm]
    Szerokość: 1698 [mm]
    Wysokość: 1430 [mm]
    Rozstaw osi: 2615 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1485 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1475 [mm]
    Masa własna: 1200 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1205 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 350 [litr]
    Ładowność: 446 [kg]
    Masa całkowita: 1695 [kg]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1753 [cm³]
    Moc silnika: 85 [kW] | 115 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 250 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 850 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.20 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.6 [s]
    Zasięg: od 760 do 1 250 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 196 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT22996] korzystająć z tej wiadomości na PW.