Honda Accord VI Lift 2.3 AT (160 KM) JP-spec kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Honda Accord VI Lift 2.3 AT (160 KM) JP-spec kombi

    Honda Accord w wersji VI Lift 2.3 AT (160 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2000 do 2002 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2254 cm³ (2.3L) osiągający maksymalną moc 160 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 214 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.7 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 200 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 10.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 65 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 644 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4740 mm, jest szerokie na 1730 mm, a wysokość jego jest równa 1445 mm. Rozstaw osi na poziomie 2665 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Honda
    Model: Accord
    Generacja: VI Lift
    Seria: JP-spec kombi
    Modyfikacja: 2.3 AT (160 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2000 - 2002
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4740 [mm]
    Szerokość: 1730 [mm]
    Wysokość: 1445 [mm]
    Rozstaw osi: 2665 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1490 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1490 [mm]
    Masa własna: 1380 [kg]
    Prześwit: 160 [mm]
    Ładowność: 525 [kg]
    Masa całkowita: 1855 [kg]
    Średnica zawracania: 11.10 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2254 [cm³]
    Moc silnika: 118 [kW] | 160 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 700 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 214 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 86.0 [mm]
    Skok tłoka: 97.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 900 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.40 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 10.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.7 [s]
    Zasięg: od 570 do 880 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 65 [litr]
    Prędkość maksymalna: 200 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Amortyzatory, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT24449] korzystająć z tej wiadomości na PW.