Mazda 626 GD 2.0 D MT (61 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Mazda 626 GD 2.0 D MT (61 KM) kombi

    Mazda 626 w wersji GD 2.0 D MT (61 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1987 do 1992 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1998 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 61 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 121 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 20.8 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 149 km/h. Zbiornik paliwa ma pojemność 60 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4590 mm, jest szerokie na 1690 mm, a wysokość jego jest równa 1430 mm. Rozstaw osi na poziomie 2575 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Mazda
    Model: 626
    Generacja: GD
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 2.0 D MT (61 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1987 - 1992
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4590 [mm]
    Szerokość: 1690 [mm]
    Wysokość: 1430 [mm]
    Rozstaw osi: 2575 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1455 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1465 [mm]
    Masa własna: 1240 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1315 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 791 [litr]
    Ładowność: 660 [kg]
    Masa całkowita: 1900 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2900 [kg]
    Średnica zawracania: 10.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1998 [cm³]
    Moc silnika: 45 [kW] | 61 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 121 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 86.0 [mm]
    Skok tłoka: 86.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 750 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 20.8 [s]
    Zasięg: od 810 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 149 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Podwójne wahacze, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT2531] korzystająć z tej wiadomości na PW.