Honda Civic VIII Lift 1.8 MT (140 KM) Hatchback 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Honda Civic w wersji VIII Lift 1.8 MT (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2007 do 2012 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1799 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 174 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 205 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 50 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 781 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4250 mm, jest szerokie na 1760 mm, a wysokość jego jest równa 1460 mm. Rozstaw osi na poziomie 2635 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Honda
    Model
    Civic
    Generacja
    VIII Lift
    Seria
    Hatchback 5-drzwi
    Modyfikacja
    1.8 MT (140 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Hatchback
    Lata produkcji
    2007 - 2012
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4250 [mm]
    Szerokość
    1760 [mm]
    Wysokość
    1460 [mm]
    Rozstaw osi
    2635 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1505 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1510 [mm]
    Masa własna
    1265 [kg]
    Prześwit
    150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    1352 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    485 [litr]
    Ładowność
    485 [kg]
    Masa całkowita
    1750 [kg]
    Średnica zawracania
    11.80 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1799 [cm³]
    Moc silnika
    103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 6 300 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    174 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    81.0 [mm]
    Skok tłoka
    87.3 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 4 300 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    8.40 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    6.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    5.20 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    8.0 [s]
    Zasięg
    od 600 do 960 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 [litr]
    Prędkość maksymalna
    205 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Pół-niezależne, Belka skrętna
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT25511] korzystająć z tej wiadomości na PW.