Volvo 940 I 2.3 T AT (165 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volvo 940 I 2.3 T AT (165 KM) kombi

    Volvo 940 w wersji I 2.3 T AT (165 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1990 do 1998 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2316 cm³ (2.3L) osiągający maksymalną moc 165 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 264 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Zbiornik paliwa ma pojemność 60 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4845 mm, jest szerokie na 1750 mm, a wysokość jego jest równa 1435 mm. Rozstaw osi na poziomie 2770 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Volvo
    Model: 940
    Generacja: I
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 2.3 T AT (165 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1990 - 1998
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4845 [mm]
    Szerokość: 1750 [mm]
    Wysokość: 1435 [mm]
    Rozstaw osi: 2770 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1470 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1460 [mm]
    Wysokość załadunkowa: 580 [mm]
    Masa własna: 1399 [kg]
    Prześwit: 105 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 2125 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 992 [litr]
    Ładowność: 551 [kg]
    Masa całkowita: 1950 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 3550 [kg]
    Średnica zawracania: 9.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2316 [cm³]
    Moc silnika: 121 [kW] | 165 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 264 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 96.0 [mm]
    Skok tłoka: 80.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 450 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Most napędowy, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT25706] korzystająć z tej wiadomości na PW.