Toyota Century VG40/45 Lift 4.0 AT L2 (164 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Century VG40/45 Lift 4.0 AT L2 (164 KM) Sedan

    Toyota Century w wersji VG40/45 Lift 4.0 AT L2 (164 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1987 do 1997 roku. Model ten otrzymał ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3994 cm³ (4L) osiągający maksymalną moc 164 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 289 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Zbiornik paliwa ma pojemność 95 litrów.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 5270 mm, jest szerokie na 1890 mm, a wysokość jego jest równa 1430 mm. Rozstaw osi na poziomie 3010 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Century
    Generacja: VG40/45 Lift
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 4.0 AT L2 (164 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1987 - 1997
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 5270 [mm]
    Szerokość: 1890 [mm]
    Wysokość: 1430 [mm]
    Rozstaw osi: 3010 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1550 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1555 [mm]
    Masa własna: 1890 [kg]
    Prześwit: 155 [mm]
    Średnica zawracania: 11.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 3994 [cm³]
    Moc silnika: 121 [kW] | 164 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 289 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 8
    Średnica cylindra: 87.0 [mm]
    Skok tłoka: 84.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 600 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 95 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Most napędowy, Wahacze wzdłużne, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT25970] korzystająć z tej wiadomości na PW.