Ford Tourneo Connect I 1.8 TDCi MT LWB (90 KM) Minivan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Tourneo Connect w wersji I 1.8 TDCi MT LWB (90 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu minivan produkowany w latach od 2002 do 2009 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1753 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 90 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 220 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 16.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 158 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 923 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4525 mm, jest szerokie na 1795 mm, a wysokość jego jest równa 1981 mm. Rozstaw osi na poziomie 2912 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Ford
    Model
    Tourneo Connect
    Generacja
    I
    Seria
    Minivan
    Modyfikacja
    1.8 TDCi MT LWB (90 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Minivan
    Lata produkcji
    2002 - 2009
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4525 [mm]
    Szerokość
    1795 [mm]
    Wysokość
    1981 [mm]
    Rozstaw osi
    2912 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1505 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1552 [mm]
    Masa własna
    1485 [kg]
    Prześwit
    166 [mm]
    Średnica zawracania
    11.00 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1753 [cm³]
    Moc silnika
    66 [kW] | 90 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    220 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 1 700 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    7.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    6.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    5.80 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    16.3 [s]
    Zasięg
    od 760 do 1 030 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa
    60 [litr]
    Prędkość maksymalna
    158 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne
    Bębnowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Zależne, Most, Resor
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT2712] korzystająć z tej wiadomości na PW.