Volkswagen Bora I 1.9 TDI AT (100 KM) Variant kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volkswagen Bora I 1.9 TDI AT (100 KM) Variant kombi

    Volkswagen Bora w wersji I 1.9 TDI AT (100 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1998 do 2005 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1896 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 100 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 240 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 13.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 184 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 859 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4409 mm, jest szerokie na 1735 mm, a wysokość jego jest równa 1485 mm. Rozstaw osi na poziomie 2515 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Volkswagen
    Model: Bora
    Generacja: I
    Seria: Variant kombi
    Modyfikacja: 1.9 TDI AT (100 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1998 - 2005
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4409 [mm]
    Szerokość: 1735 [mm]
    Wysokość: 1485 [mm]
    Rozstaw osi: 2515 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1513 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1494 [mm]
    Masa własna: 1400 [kg]
    Prześwit: 130 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1470 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 460 [litr]
    Ładowność: 560 [kg]
    Masa całkowita: 1960 [kg]
    Średnica zawracania: 9.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1896 [cm³]
    Moc silnika: 74 [kW] | 100 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 240 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 80.0 [mm]
    Skok tłoka: 96.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 800 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 13.9 [s]
    Zasięg: od 640 do 1 080 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 184 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT27675] korzystająć z tej wiadomości na PW.