Volkswagen Passat B5.5 Lift 1.8 T AT (150 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volkswagen Passat B5.5 Lift 1.8 T AT (150 KM) kombi

    Volkswagen Passat w wersji B5.5 Lift 1.8 T AT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2000 do 2005 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1781 cm³ (1.8L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 210 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 211 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 62 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 639 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4682 mm, jest szerokie na 1746 mm, a wysokość jego jest równa 1498 mm. Rozstaw osi na poziomie 2702 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Volkswagen
    Model: Passat
    Generacja: B5.5 Lift
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 1.8 T AT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2000 - 2005
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4682 [mm]
    Szerokość: 1746 [mm]
    Wysokość: 1498 [mm]
    Rozstaw osi: 2702 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1515 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1515 [mm]
    Masa własna: 1373 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1600 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 495 [litr]
    Masa całkowita: 1990 [kg]
    Średnica zawracania: 11.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1781 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 700 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 210 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 81.0 [mm]
    Skok tłoka: 86.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 5
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 750 do 4 600 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 13.30 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.70 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.3 [s]
    Zasięg: od 470 do 870 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 62 [litr]
    Prędkość maksymalna: 211 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT27889] korzystająć z tej wiadomości na PW.