FAW V2 I 1.3 AMT (91 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • FAW V2 I 1.3 AMT (91 KM) Hatchback

    FAW V2 w wersji I 1.3 AMT (91 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2010 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1339 cm³ (1.3L) osiągający maksymalną moc 91 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 120 Nm. Współpracuje on z półautomatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 166 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 37 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 792 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3760 mm, jest szerokie na 1680 mm, a wysokość jego jest równa 1530 mm. Rozstaw osi na poziomie 2450 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: FAW
    Model: V2
    Generacja: I
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.3 AMT (91 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2010 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 3760 [mm]
    Szerokość: 1680 [mm]
    Wysokość: 1530 [mm]
    Rozstaw osi: 2450 [mm]
    Masa własna: 985 [kg]
    Prześwit: 143 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 320 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 320 [litr]
    Średnica zawracania: 9.50 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1339 [cm³]
    Moc silnika: 67 [kW] | 91 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 120 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 400 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Półautomatyczna skrzynia biegów AMT
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.67 [l/100km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 37 [litr]
    Prędkość maksymalna: 166 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Kolumny MacPhersona

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT280] korzystająć z tej wiadomości na PW.