Ford Focus III 2.0 PowerShift (150 KM) kombi 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Focus III 2.0 PowerShift (150 KM) kombi 5-drzwi

    Ford Focus w wersji III 2.0 PowerShift (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2011 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1999 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 202 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.5 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 200 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 859 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4556 mm, jest szerokie na 1823 mm, a wysokość jego jest równa 1505 mm. Rozstaw osi na poziomie 2648 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Ford
    Model: Focus
    Generacja: III
    Seria: kombi 5-drzwi
    Modyfikacja: 2.0 PowerShift (150 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2011 - 2015
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4556 [mm]
    Szerokość: 1823 [mm]
    Wysokość: 1505 [mm]
    Rozstaw osi: 2648 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1554 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1534 [mm]
    Masa własna: 1362 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1502 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 476 [litr]
    Ładowność: 538 [kg]
    Masa całkowita: 1900 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami): 2400 [kg]
    Średnica zawracania: 11.00 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1999 [cm³]
    Moc silnika: 110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 202 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Średnica cylindra: 87.3 [mm]
    Skok tłoka: 83.6 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 450 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: Pb92 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna PowerShift
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 9.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 6.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.5 [s]
    Zasięg: od 600 do 1 120 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 200 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT28507] korzystająć z tej wiadomości na PW.