Volkswagen Passat CC I 2.0 TSI MT (211 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volkswagen Passat CC w wersji I 2.0 TSI MT (211 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2008 do 2012 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1984 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 211 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 280 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7.6 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 240 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 959 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4799 mm, jest szerokie na 1855 mm, a wysokość jego jest równa 1417 mm. Rozstaw osi na poziomie 2711 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Volkswagen
    Model
    Passat CC
    Generacja
    I
    Seria
    Sedan
    Modyfikacja
    2.0 TSI MT (211 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Sedan
    Lata produkcji
    2008 - 2012
    Liczba miejsc
    4
    Wymiary i masa
    Długość
    4799 [mm]
    Szerokość
    1855 [mm]
    Wysokość
    1417 [mm]
    Rozstaw osi
    2711 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1552 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1559 [mm]
    Maksymalne obciążenie osi przód/tył
    1090/950 [kg]
    Masa własna
    1513 [kg]
    Prześwit
    104 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    532 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    532 [litr]
    Ładowność
    467 [kg]
    Masa całkowita
    1980 [kg]
    Średnica zawracania
    11.40 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1984 [cm³]
    Moc silnika
    155 [kW] | 211 [KM]
    Maksymalne obroty
    od 5 300 do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    280 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk bezpośredni – wtryskiwacz umieszczony jest w cylindrze
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    82.5 [mm]
    Skok tłoka
    92.8 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    od 1 700 do 5 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    10.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    7.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    5.60 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    7.6 [s]
    Zasięg
    od 690 do 1 250 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    70 [litr]
    Prędkość maksymalna
    240 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Amortyzatory, Kolumny MacPhersona
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT28843] korzystająć z tej wiadomości na PW.