Toyota Mark II X80 2.5 AT (180 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Mark II X80 2.5 AT (180 KM) Sedan

    Ocena: 0.0/5
    Toyota Mark II w wersji X80 2.5 AT (180 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1988 do 1996 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2491 cm³ (2.5L) osiągający maksymalną moc 180 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 240 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 8.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 65 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 743 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4690 mm, jest szerokie na 1710 mm, a wysokość jego jest równa 1375 mm. Rozstaw osi na poziomie 2680 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Toyota
    Model: Mark II
    Generacja: X80
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 2.5 AT (180 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1988 - 1996
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4690 [mm]
    Szerokość: 1710 [mm]
    Wysokość: 1375 [mm]
    Rozstaw osi: 2680 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1455 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1455 [mm]
    Masa własna: 1460 [kg]
    Prześwit: 155 [mm]
    Ładowność: 275 [kg]
    Średnica zawracania: 10.10 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 2491 [cm³]
    Moc silnika: 132 [kW] | 180 [KM]
    Maksymalne obroty: do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 240 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 86.0 [mm]
    Skok tłoka: 72.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 800 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 11.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 8.75 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.70 [l/100km]
    Zasięg: od 550 do 1 140 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 65 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Podwójne wahacze
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT29070] korzystająć z tej wiadomości na PW.