Daihatsu Trevis I 1.0 AT (58 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Daihatsu Trevis I 1.0 AT (58 KM) Hatchback

    Daihatsu Trevis w wersji I 1.0 AT (58 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2006 do 2009 roku. Model ten otrzymał trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 989 cm³ (1L) osiągający maksymalną moc 58 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 91 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 160 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 36 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 750 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3410 mm, jest szerokie na 1475 mm, a wysokość jego jest równa 1500 mm. Rozstaw osi na poziomie 2375 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Daihatsu
    Model: Trevis
    Generacja: I
    Seria: Hatchback
    Modyfikacja: 1.0 AT (58 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2006 - 2009
    Liczba miejsc: 4

    Wymiary i masa

    Długość: 3410 [mm]
    Szerokość: 1475 [mm]
    Wysokość: 1500 [mm]
    Rozstaw osi: 2375 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1320 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1300 [mm]
    Masa własna: 790 [kg]
    Prześwit: 145 [mm]
    Masa całkowita: 1200 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 989 [cm³]
    Moc silnika: 43 [kW] | 58 [KM]
    Maksymalne obroty: od 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 91 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 3
    Średnica cylindra: 72.0 [mm]
    Skok tłoka: 81.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 4 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.80 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 12.2 [s]
    Zasięg: od 600 do 880 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 36 [litr]
    Prędkość maksymalna: 160 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Belka skrętna

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT2985] korzystająć z tej wiadomości na PW.