Volkswagen Golf VI 2.0 TDI DSG (140 KM) Hatchback 3-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Volkswagen Golf VI 2.0 TDI DSG (140 KM) Hatchback 3-drzwi

    Volkswagen Golf w wersji VI 2.0 TDI DSG (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2008 do 2015 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1968 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 207 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.3 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1038 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4199 mm, jest szerokie na 1786 mm, a wysokość jego jest równa 1479 mm. Rozstaw osi na poziomie 2578 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Volkswagen
    Model: Golf
    Generacja: VI
    Seria: Hatchback 3-drzwi
    Modyfikacja: 2.0 TDI DSG (140 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2008 - 2015
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4199 [mm]
    Szerokość: 1786 [mm]
    Wysokość: 1479 [mm]
    Rozstaw osi: 2578 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1540 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1513 [mm]
    Prześwit: 150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1305 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 350 [litr]
    Ładowność: 450 [kg]
    Średnica zawracania: 10.90 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1968 [cm³]
    Moc silnika: 103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 320 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 81.0 [mm]
    Skok tłoka: 95.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna DSG (dwusprzęgłowa)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.30 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.50 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.3 [s]
    Zasięg: od 820 do 1 220 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 55 [litr]
    Prędkość maksymalna: 207 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT29898] korzystająć z tej wiadomości na PW.