Smart Fortwo II 1.0 AT Brabus Turbo (98 KM) Cabrio 2-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Smart Fortwo II 1.0 AT Brabus Turbo (98 KM) Cabrio 2-drzwi

    Smart Fortwo w wersji II 1.0 AT Brabus Turbo (98 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 2007 do 2012 roku. Model ten otrzymał trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 999 cm³ (1L) osiągający maksymalną moc 98 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 140 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 155 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.2 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 33 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 635 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy jedno miejsce dla pasażera i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 2 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 2695 mm, jest szerokie na 1559 mm, a wysokość jego jest równa 1542 mm. Rozstaw osi na poziomie 1867 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Smart
    Model: Fortwo
    Generacja: II
    Seria: Cabrio 2-drzwi
    Modyfikacja: 1.0 AT Brabus Turbo (98 KM)
    Rodzaj nadwozia: Cabrio
    Lata produkcji: 2007 - 2012
    Liczba miejsc: 2

    Wymiary i masa

    Długość: 2695 [mm]
    Szerokość: 1559 [mm]
    Wysokość: 1542 [mm]
    Rozstaw osi: 1867 [mm]
    Masa własna: 780 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 340 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 220 [litr]
    Masa całkowita: 1050 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 999 [cm³]
    Moc silnika: 72 [kW] | 98 [KM]
    Maksymalne obroty: od 5 500 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 140 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 3
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 6.50 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.20 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.9 [s]
    Zasięg: od 510 do 750 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 33 [litr]
    Prędkość maksymalna: 155 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Wahacze poprzeczne
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT30366] korzystająć z tej wiadomości na PW.