SEAT Ibiza IV 1.2 MPI MT (70 KM) ST kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • SEAT Ibiza IV 1.2 MPI MT (70 KM) ST kombi

    SEAT Ibiza w wersji IV 1.2 MPI MT (70 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2008 do 2012 roku. Model ten otrzymał trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1198 cm³ (1.2L) osiągający maksymalną moc 70 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 112 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 13.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 163 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.4 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 45 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 833 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4052 mm, jest szerokie na 1693 mm, a wysokość jego jest równa 1445 mm. Rozstaw osi na poziomie 2469 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: SEAT
    Model: Ibiza
    Generacja: IV
    Seria: ST kombi
    Modyfikacja: 1.2 MPI MT (70 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 2008 - 2012
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4052 [mm]
    Szerokość: 1693 [mm]
    Wysokość: 1445 [mm]
    Rozstaw osi: 2469 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1465 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1457 [mm]
    Masa własna: 1049 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 292 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 292 [litr]
    Masa całkowita: 1500 [kg]
    Średnica zawracania: 10.50 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1198 [cm³]
    Moc silnika: 51 [kW] | 70 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 112 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 3
    Średnica cylindra: 76.5 [mm]
    Skok tłoka: 86.9 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.40 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 13.9 [s]
    Zasięg: od 630 do 1 020 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 45 [litr]
    Prędkość maksymalna: 163 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne, Obrócił korpus, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT30487] korzystająć z tej wiadomości na PW.