Kia Sportage II Lift 2.0 CRDi MT (112 KM) Crossover

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Kia Sportage II Lift 2.0 CRDi MT (112 KM) Crossover

    Kia Sportage w wersji II Lift 2.0 CRDi MT (112 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu crossover produkowany w latach od 2008 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1991 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 112 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 245 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 180 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 58 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 817 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4350 mm, jest szerokie na 1800 mm, a wysokość jego jest równa 1695 mm. Rozstaw osi na poziomie 2630 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Kia
    Model: Sportage
    Generacja: II Lift
    Seria: Crossover
    Modyfikacja: 2.0 CRDi MT (112 KM)
    Rodzaj nadwozia: Crossover
    Lata produkcji: 2008 - 2010
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4350 [mm]
    Szerokość: 1800 [mm]
    Wysokość: 1695 [mm]
    Rozstaw osi: 2630 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1540 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1540 [mm]
    Masa własna: 1565 [kg]
    Prześwit: 195 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1886 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 667 [litr]
    Masa całkowita: 2270 [kg]
    Średnica zawracania: 10.80 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1991 [cm³]
    Moc silnika: 82 [kW] | 112 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 245 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 92.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 800 do 2 500 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 6.20 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 10.0 [s]
    Zasięg: od 670 do 940 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa: 58 [litr]
    Prędkość maksymalna: 180 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Wielowahaczowe, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT30515] korzystająć z tej wiadomości na PW.