Peugeot 5008 I 1.6d AMT (115 KM) Minivan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 5008 I 1.6d AMT (115 KM) Minivan

    Ocena: 0.0/5
    Peugeot 5008 w wersji I 1.6d AMT (115 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu minivan produkowany w latach od 2009 do 2013 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1560 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 115 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 270 Nm. Współpracuje on z półautomatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 13.2 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 183 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1304 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4529 mm, jest szerokie na 1837 mm, a wysokość jego jest równa 1644 mm. Rozstaw osi na poziomie 2727 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 5008
    Generacja: I
    Seria: Minivan
    Modyfikacja: 1.6d AMT (115 KM)
    Rodzaj nadwozia: Minivan
    Lata produkcji: 2009 - 2013
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4529 [mm]
    Szerokość: 1837 [mm]
    Wysokość: 1644 [mm]
    Rozstaw osi: 2727 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1532 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1561 [mm]
    Masa własna: 1430 [kg]
    Prześwit: 140 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 823 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 679 [litr]
    Ładowność: 600 [kg]
    Masa całkowita: 2030 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1560 [cm³]
    Moc silnika: 85 [kW] | 115 [KM]
    Maksymalne obroty: do 3 600 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 270 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Common Rail
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 75.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.3 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 1 750 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego: Intercooler
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Półautomatyczna skrzynia biegów AMT
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 4.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 4.60 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.40 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 13.2 [s]
    Zasięg: od 1 220 do 1 360 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 183 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne: Niezależne, Dźwignię, Amortyzatory, Sprężyny śrubowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT3096] korzystająć z tej wiadomości na PW.