Holden Statesman II 3.8 AT VH (207 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Holden Statesman II 3.8 AT VH (207 KM) Sedan

    Ocena: 0.0/5
    Holden Statesman w wersji II 3.8 AT VH (207 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1990 do 2006 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3791 cm³ (3.8L) osiągający maksymalną moc 207 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 305 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 75 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 769 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 5237 mm, jest szerokie na 1847 mm, a wysokość jego jest równa 1459 mm. Rozstaw osi na poziomie 2939 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Holden
    Model: Statesman
    Generacja: II
    Seria: Sedan
    Modyfikacja: 3.8 AT VH (207 KM)
    Rodzaj nadwozia: Sedan
    Lata produkcji: 1990 - 2006
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 5237 [mm]
    Szerokość: 1847 [mm]
    Wysokość: 1459 [mm]
    Rozstaw osi: 2939 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1559 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1577 [mm]
    Masa własna: 1680 [kg]
    Prześwit: 150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 541 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 541 [litr]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 3791 [cm³]
    Moc silnika: 152 [kW] | 207 [KM]
    Maksymalne obroty: do 5 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 305 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów: 6
    Średnica cylindra: 96.5 [mm]
    Skok tłoka: 86.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 3 600 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb95 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Automatyczna
    Liczba biegów: 4
    Rodzaj napędu: Tylny

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 12.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 9.75 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 7.50 [l/100km]
    Zasięg: od 630 do 1 000 [km]
    Norma ekologiczna EURO: Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa: 75 [litr]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Sprężyny śrubowe
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT31191] korzystająć z tej wiadomości na PW.