Holden Statesman II 3.8 AT VH (207 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Holden Statesman w wersji II 3.8 AT VH (207 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1990 do 2006 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 3791 cm³ (3.8L) osiągający maksymalną moc 207 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 305 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o czterech przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 9.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 75 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 769 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 5237 mm, jest szerokie na 1847 mm, a wysokość jego jest równa 1459 mm. Rozstaw osi na poziomie 2939 mm i większy jest zarezerwowany dla samochodów klasy wyższej-średniej i luksusowych limuzyn co pozwala na komfortowe dłuższe podróże i zapewnia wystarczającą ilość przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu tak aby czuli się komfortowo.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Holden
    Model
    Statesman
    Generacja
    II
    Seria
    Sedan
    Modyfikacja
    3.8 AT VH (207 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Sedan
    Lata produkcji
    1990 - 2006
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    5237 [mm]
    Szerokość
    1847 [mm]
    Wysokość
    1459 [mm]
    Rozstaw osi
    2939 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1559 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1577 [mm]
    Masa własna
    1680 [kg]
    Prześwit
    150 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    541 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    541 [litr]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    3791 [cm³]
    Moc silnika
    152 [kW] | 207 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 5 200 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    305 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów
    6
    Średnica cylindra
    96.5 [mm]
    Skok tłoka
    86.4 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 3 600 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna
    Liczba biegów
    4
    Rodzaj napędu
    Tylny
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    12.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    9.75 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    7.50 [l/100km]
    Zasięg
    od 630 do 1 000 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa
    75 [litr]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne
    Sprężyny śrubowe
     

    Ocena: 0.0/5

  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT31191] korzystająć z tej wiadomości na PW.