Peugeot 306 I Lift 1.9 MT TD (90 KM) kombi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 306 I Lift 1.9 MT TD (90 KM) kombi

    Peugeot 306 w wersji I Lift 1.9 MT TD (90 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 1997 do 2002 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1905 cm³ (1.9L) osiągający maksymalną moc 90 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 195 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 14.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 179 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 857 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4345 mm, jest szerokie na 1690 mm, a wysokość jego jest równa 1410 mm. Rozstaw osi na poziomie 2580 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Peugeot
    Model: 306
    Generacja: I Lift
    Seria: kombi
    Modyfikacja: 1.9 MT TD (90 KM)
    Rodzaj nadwozia: Kombi
    Lata produkcji: 1997 - 2002
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4345 [mm]
    Szerokość: 1690 [mm]
    Wysokość: 1410 [mm]
    Rozstaw osi: 2580 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1460 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1430 [mm]
    Masa własna: 1200 [kg]
    Prześwit: 120 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa: 1510 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa: 440 [litr]
    Masa całkowita: 1655 [kg]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika: 1905 [cm³]
    Moc silnika: 66 [kW] | 90 [KM]
    Maksymalne obroty: do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 195 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtryskiwacz
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 83.0 [mm]
    Skok tłoka: 88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: do 2 250 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: B7, B10, XTL, ON - olej napędowy

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 5
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 8.80 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 7.00 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 5.20 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 14.1 [s]
    Zasięg: od 680 do 1 150 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO II i po 2000 roku EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa: 60 [litr]
    Prędkość maksymalna: 179 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne: Bębnowe
    Zawieszenie przednie: Wahacze poprzeczne
    Zawieszenie tylne: Wahacze wzdłużne

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT32202] korzystająć z tej wiadomości na PW.