Opel Astra J Lift 1.4 Turbo MT (140 KM) Hatchback 5-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Opel Astra J Lift 1.4 Turbo MT (140 KM) Hatchback 5-drzwi

    Opel Astra w wersji J Lift 1.4 Turbo MT (140 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2011 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1362 cm³ (1.4L) osiągający maksymalną moc 140 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 200 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.8 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 202 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 56 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 949 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4419 mm, jest szerokie na 1814 mm, a wysokość jego jest równa 1510 mm. Rozstaw osi na poziomie 2685 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Poniżej prezentujemy wszystkie dane tego modelu.
    Marka: Opel
    Model: Astra
    Generacja: J Lift
    Seria: Hatchback 5-drzwi
    Modyfikacja: 1.4 Turbo MT (140 KM)
    Rodzaj nadwozia: Hatchback
    Lata produkcji: 2011 - 2018
    Liczba miejsc: 5

    Wymiary i masa

    Długość: 4419 [mm]
    Szerokość: 1814 [mm]
    Wysokość: 1510 [mm]
    Rozstaw osi: 2685 [mm]
    Rozstaw kół przednich: 1541 [mm]
    Rozstaw kół tylnych: 1551 [mm]
    Średnica zawracania: 11.40 [m]

    Silnik

    Typ silnika: Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika: 1362 [cm³]
    Moc silnika: 103 [kW] | 140 [KM]
    Maksymalne obroty: od 4 900 do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy: 200 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika: Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów: Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów: 4
    Rodzaj doładowania: Turbo
    Średnica cylindra: 72.5 [mm]
    Skok tłoka: 82.6 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego: od 1 850 do 4 900 [obr/min]
    Rodzaj paliwa: E5, E10, Pb98 - benzyna

    Skrzynia biegów i napęd

    Typ skrzyni biegów: Manualna (ręczna)
    Liczba biegów: 6
    Rodzaj napędu: Przedni

    Spalanie i osiągi

    Spalanie - cykl miejski: 7.90 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany: 5.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski: 4.70 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 9.8 [s]
    Zasięg: od 710 do 1 190 [km]
    Norma ekologiczna EURO: EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa: 56 [litr]
    Prędkość maksymalna: 202 [km/h]

    Układ hamulcowy i zawieszenie

    Hamulce przednie: Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne: Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie: Niezależne, Kolumny MacPhersona
    Zawieszenie tylne: Pół-niezależne

    Ocena: 0.0/5
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT32479] korzystająć z tej wiadomości na PW.